neprofitna, nepolitična i nevladina udruga,
članica mreže Zeleni Forum – hrvatskih nevladinih ekoloških udruga

29.07.2003. u Palači Ranjina otvorena je izložba slika Primorski motivi viđeni Marusjinim očima. Gospođa Marusja, Omblićima omiljena slikarica, zaljubljenica je prirode. Na otvorenju izložbe došlo je četrnaest Eko-Omblića Poklonili smo joj eko-srce i eko kolačiće. Jako nam se veselila, kao i uvijek kad ide s nama na izlete i uči nas tajnama i ljepoti slikarstva.

19.07.2003. Eko-omblići usvojili trećeg dupina i dali mu ime Maro

Tijekom ovog tjedna, EKO-OMBLIĆI, mladi ekolozi Rijeke dubrovačke i Dubrovnika, su na svojim ekološko edukativnim akcijama i radionicama na Lokrumu, ”usvojili” i trećeg dupina nazvavši ga Maro (prošlog ljeta usvojili su Omblića i Bara…). Još nam za usvojenje preostaje jedan, kojeg ćemo usvojiti 02.08.03. na Međunarodni dan dupina… Taj dan Eko-Omblići će već tradicionalno otploviti na Lopud i prekrasnu pjeskovitu plažu Šunj u čijoj blizini (kod Škripa prema Koločepu) po procjeni stručnjaka obitava i stalno se zadržava 7-8 jadranskih dobrih dupina. Usvojenjem četvrtog dupina na Lopudu, Eko-Omblići će se davanjem mu imena MIHO, pokloniti i zahvaliti za sve što je učinio za nas i naš Grad, poznatom moreplovcu i čovjeku velikog srca Mihu Pracatu, inače Lopuđanu, te apelirati na skoru obnovu njegove kuće i kapelice na glavnoj rivi Lopuda!
Vrijedno je napomenuti da će EKO-Omblići krajem kolovoza u Dubrovniku zajedno s mladima cijelog svijeta sudjelovati na Međunarodnom Festivalu New wave vision, a sljedeće ljeto uz Međunarodni dan Dupina posjetiti će Edukativni centar “Plavi svijet” u Velom Lošinju gdje će biti učesnici međunarodnih ekološko edukativnih radionica o učuvanju jadranskih anđela čuvara… dobrih, umiljatih i veselih dupina kojih je nažalost svega 220 u našem plavom Jadranskom moru!

14.07.2003. Pozvani smo na promociju knjige gospođe Aide Cvjetković "Mirisi, boje i orisi otoka Šipana". Osim ukusnog i prirodnog, domaćeg tratamenta, uživali smo u prekrasnim fotografijama autohtonog dalmatinskog bilja. Naravno, kupili smo jedan primjerak ove vrijedne knjige za našu buduću eko knjižnicu.

25.06.2003. Uz Međunarodni Dan borbe protiv ovisnosti, dana 26. lipnja 2003. /četvrtak/ dođite u 10 sati ispred Sponze gdje će biti program koji organizira Upravni odjel Županije dubrovačko-neretvanske pod motom

Ovisim o Tebi - zdravi đir!

Zabavni program od 8,30 do 12,00 sati vodit će naš popularni Gordan Prišlić-VJEVERICA. Stoga dođite kada ćemo zajedno sa Straduna puručiti svim mladima ovoga Planeta;
"RECI DROGI BAJ, BAJ, EKO-ŽIVOTU SE DAJ!"

12.06.2003. Idemo! Uz Dan Prirode, pod motom "NEMA LJETA BEZ MLJETA" dobrotom Općine Mljet i agencije "Atlant", odlazimo na zeleni otok Mljet, stanište čuvene vilinske planike i koraljnog grebena Zvjezdavca! Stoga, u subotu 14. lipnja 2003 u 8,25 sati veselo krećemo s gradskim autobusom 1B s predzadnje stanice u Novoj Mokošici (Eko-Omblići iz Grada kreću s Pila gradskim autobusom 1B u 8,20h) prema Gruškom portu, odakle ćemo brodom NONA ANA, isploviti točno u 9,00 sati!

Uz šetnju i rekreaciju kroz NP Mljet, upoznat ćemo biološku raznolikost ovog prekrasnog otoka te uživati kupajući se u ljekovitom Malom i Velikom Jezeru. Naravno, obići ćemo i otočić sa samostanom Sv. Marija, te prirediti naš mali likovni performance… pod nazivom… "Očuvajmo Prirodu čarobnog Mljeta!" Sa sobom ponijeti; eko-sendviče, prirodne sokove, voće, vode, kape, opremu za kupanje i zaštitu od jakog sunca, bojice, iskaznice te veliki OSMIJEH za sunčano i dugo ljeto što nam skoro DOHODI! Povratak "Nona Ane" u Gruž oko 20.00 sati a Eko-Omblića u Mokošicu oko 20.40 sati!

05.06.2003. Zaželjeli smo dobrodošlicu Svetom Ocu
Uz Svjetski dan zaštite okoliša, pod motom "I TI MOŽEŠ UČINITI NEŠTO ZA PLANETU ZEMLJU!", 5. lipnja 2003, u 10,30 zasadili smo kod okretišta 1A u Novoj Mokošici (ispred Dubrovačke banke) maslinu, stablo mira i dobrodošlice, kao i žuto i bijelo cvijeće, boje Papine zastave. Sadeći maslinu Eko-Omblići su zaželili dobrodošlicu Svetom Ocu, velikom prijatelju djece i čistog zdravog okoliša te glasno poručili uz Svjetski Dan Okoliša 5.lipnja:
Za spas naše Planete, posadimo 7 stabala za svako rođeno dijete!!!

01.06.2003. Postavljanje plave zastavice
Uz međunarodnu godinu pitkih voda, bili smo na našoj rijeci Ombli, u Marini Miho Pracat u Komolcu, gdje smo po četvrti put podignuli evropsku PLAVU ZASTAVU!
Krenuli smo u 10,00 sati biciklima, romobilima ili rolama s okretišta 1A u Novoj Mokošici prema Marini - Komolac, gdje smo se sastali s našim EKO-Omblićima iz Grada točno u 11,00 sati kada smo podignuli Plavu zastavu, simbol čistog i zdravog okoliša! Uz prigodni program te, mali dubrovački tratamenat, poslali smo i glasni apel za brzo uređenje biciklističkih staza, skate parkova i eko-staza u Rijeci dubrovačkoj!

Ugodno nas je iznenadila djevojčica Laura iz Ploča za čije su liječenje čitatelji Dubrovačkog vjesnika pomogli svojim donacijama. Eko-omblići su se razveselili vidjevši da je Laura bolje, a njen djed im je pripremio pravo ekološko iznenađenje poklonivši im tristo sadnica. Dječje veselje zbog dara popratio je riječima: "Djeca su poput mrava, znao sam da će se razveseliti i da će raznijeti ove sadnice po čitavom Gradu."